Рекрутинг за допомогою месенджерів

Рекрутинг за допомогою месенджерів

Використання рекрутингу за допомогою месенджерів для найму найкращих фахівців допомагає покращити взаємодію з кандидатами, прискорити процес найму та зміцнити бренд роботодавця. У цьому посібнику ми обговорюємо текстовий рекрутинг, його переваги та вплив на існуючі процеси рекрутингу.

Якщо Ви шукаєте агентство з підбору персоналу, ми рекомендуємо звернутися до українського HR провайдера Rost Group, деталі на посилання: https://rostoutsourcing.com/

Що таке рекрутинг?

Текстовий рекрутинг переважно використовує обмін текстовими повідомленнями для рекрутингу. Він використовує текстові повідомлення для просування ваших вакансій, пошуку та залучення кандидатів до процесу найму, а також для спілкування з кандидатами. Крім того, ви також можете використовувати текстові повідомлення для планування інтерв’ю та подальших дій. Більше того, при правильному підході текстовий маркетинг може стати ефективним способом раціоналізації процесу найму та залучення найкращих фахівців до вашої організації. У поєднанні зі стратегіями рекрутингу текстових повідомлень це може стати потужним інструментом для підприємств, які прагнуть створити сильну та динамічну команду.

Обмін текстовими повідомленнями пропонує швидкий і простий спосіб зв’язатися з вашими кандидатами.

Чи ефективний текстовий рекрутинг?

Так, текстовий рекрутинг справді ефективний. Текстовий рекрутинг пропонує безліч переваг рекрутерам та менеджерам по найму.

Чому рекрутери віддають перевагу текстовим повідомленням у підборі персоналу?

№ 1. Обмін текстовими повідомленнями пропонує швидше привернути увагу ваших кандидатів.
Текстові повідомлення виявились сьогодні найшвидшим способом спілкування. Кажуть, що електронна пошта відійшла на другий план із запровадженням рекрутингу текстових повідомлень. Наголошується, що кожен має доступ до своїх мобільних телефонів. Текстові повідомлення вашим кандидатам також допоможуть вам швидко привернути їхню увагу.

№ 2 — Обмін текстовими повідомленнями — це ефективний спосіб зв’язатися з кандидатами та залучити їх до процесу найму. З кандидатами зазвичай пов’язуються багато рекрутерів щодня. Ваша електронна пошта, ймовірно, загубиться серед цих листів. Текстові повідомлення пропонують реальний спосіб зв’язатися із кандидатами. Крім того, ви також можете залучати своїх кандидатів у процес найму та наймати їх швидше.

№ 3. Обмін текстовими повідомленнями прискорює процес відбору та найму.
Комунікація є найважливішим ключем до успішного рекрутингу. Текстові повідомлення допоможуть спростити вашу стратегію комунікації та прискорити процес найму. Це також значно підвищить ваші зусилля для набору персоналу.

№ 4. За допомогою текстових повідомлень зручно планувати співбесіди.
На додаток до повідомлення ваших кандидатів про вакансії та їх зацікавленість на ваших посадах, ви можете використовувати текстові повідомлення для планування співбесід. Замість використання довгих електронних листів або телефонних дзвінків, щоб визначити час для інтерв’ю, ви можете просто надіслати текст і погодити час інтерв’ю.

№ 5 — Обмін текстовими повідомленнями створює більш персоналізований досвід кандидата.
Більшість кандидатів сьогодні віддають перевагу компаніям, які ставлять своїх кандидатів на перше місце. За допомогою текстових повідомлень ви можете створити дружню атмосферу для своїх кандидатів та змусити їх почуватися комфортно. Таким чином, ділячись регулярними новинами про набір персоналу, ваші кандидати відчувають, що ви дійсно дбаєте про них.

№ 6. Обмін текстовими повідомленнями допомагає зміцнити бренд вашого роботодавця.
Використовуючи текстові повідомлення під час підбору персоналу, ви впроваджуєте сучасні стратегії та методи підбору персоналу у своїй компанії. Ви також можете просувати культуру своєї компанії, описувати свої робочі процеси, просувати свій бренд талантів та багато іншого за допомогою текстових повідомлень.

Що потрібно і чого не можна робити при обміні текстовими повідомленнями у рекрутингу

ТАК

  • Запитайте дозвіл на текст
  • Дотримуйтесь рекомендацій
  • Залишайтесь на місці
  • Залишайтеся професіоналом

НІ

  • Не користуйтесь особистим телефоном
  • Не спамте
  • Ніколи не надсилайте довгі тексти
  • Не надсилайте повідомлення, які можуть бути легко неправильно витлумачені

Найкращі практики для рекрутингу за допомогою месенджерів

Спробувавши текстовий рекрутинг більше року, ми склали цей список ефективних порад, які ви можете застосувати, щоб ваша стратегія текстового рекрутингу творила для вас чудеса.

  • Предоставтеся своїм кандидатам. Пам’ятайте, що ви не єдиний рекрутер, який спілкувався із кандидатом. Отже, представитися, розповісти їм більше про компанію, в якій ви працюєте, і про те, чому ви їм пишете було б гарною практикою.
  • Персоналізуйте повідомлення, які ви надсилаєте своїм кандидатам.
  • Переконайтеся, що ви запускаєте перевірку орфографії на тому самому. Ви також можете попросити своїх колег переглянути повідомлення для вас.
  • Не використовуйте сленг, сарказм, делікатні новини та/або скорочення змісту повідомлення.
  • Будьте професійними, ввічливими та щирими при спілкуванні з кандидатами.
  • Пам’ятайте про час, коли ви надсилаєте повідомлення своїм кандидатам. Переконайтеся, що це час.
  • Оперативно відповідайте, якщо ваші кандидати зв’яжуться з вами зі своїми запитаннями та запитами.
  • Переконайтеся, що ви інформуєте своїх кандидатів про їхній статус прийому на роботу. Це справедливо навіть у тому випадку, якщо кандидата було відхилено.
  • Завжди надавайте чіткий спосіб відмовитися від обміну текстовими повідомленнями

Вы могли пропустить